نامه بازی: Albert Wesker vs. Illusive Man
تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1391
نویسنده : Oda Pardeks

شیطان همیشه در حال تسخیر آدمی است و همیشه خواهان کنترل کامل انسانهاست تا مثل یک آشغال بدون اراده دنباله رو ومطیعش باشیم.
کنترل و کنترل و کنترل خواسته افرادی است که میخواهند بر دنیا حکمرانی کنند و انسانها را می خواهند به زامبی یا husk یا بهتر بگویم تبدیل به آشغال های بدون اراده و تحت و فرمان کنند.

دو شخصیت در دنیای گیم وجود دارند که این خصوصیت شدیدا دارند و شخصیت های ضد قهرمان ولی دوست داشتنی هستند. یکی آلبرت وسکر و دیگری ایلوسیو من که هر دو خواهان کنترل کامل انسانها و سایر موجودات هستند.
هر دو بر روی صندلی تکنفره تکیه زده اند و با کلی مانیتور و اطلاعات سر کار دارند و همه چیز را از این مانیتورها کنترل می کنند و هر دو کیبورد های لمسی دارند و فرمان هایشون از روی همان صندلی صادر می کنند.
با هیچ کس حاضر به سازش نیستند مگر اینکه ازآن شخص چیزی بخواهند تا برای لحظاتی با آن شخص سازش کنند تا به خواسته اشون برسن مثل آیدا و شپرد. هر دو چشمانی خاص دارند آلبرت وسکر چشمانی به رنگ قرمز آتشین و ایلوسیو من چشمانی به رنگ آبی هاسکی و یکی به عینک و دیگری به سیگار علاقه عجیبی دارند. هر دو در بالاترین سطح علمی قرار دارند و تمام امکانات و لوازم برای کنترل ناموفق انسانها و موجودات در اختیار دارند و همیشه عادت دارند خودشون مخفی کنند و بصورت سایه ای حضور داشته باشند و اشخاص خاصی برای اهدافشون و پیش برد کارهاشون در کنار خود دارند مثل جیل والنتاین و کای لنگ.
خوب تا اینجا برابر بودند ولی در یک چیز متفاوت هستند آلبرت وسکر بر خلاف ایلوسیو من از مبارزه و نبرد هیچ باکی ندارد و همیشه حاضر هستش با سر سخت ترین موجودات مبارزه کند بدون کوچکترین ترسی و همیشه دو سلاح خاص با خود حمل میکند یکی پیستول Samurai Edge 2 برای موجودات ضعیف و دیگری یک عقاب صحرا که بیشتر برای گنده تر از خودش استفاده میکنه و اکثر مواقع در غلاف خودش هست اما ایلوسیو من نمی تواند از سلاح استفاده کند و تنها دفعه ای که دست به اسلحه شد کله خودش را هدف گرفت.

میزان درجه سلامتی: آلبرت وسکر SSS — ایلوسیومن F-
سرعت عمل در مبارزات: آلبرت وسکر SSS — ایلوسیو من F-
سلاح های کاربردی: آلبرت وسکر SSS — ایلوسیو من C-
تحمل صدمه: آلبرت وسکر SSS — ایلوسیومن F-

پیروز این نبرد کسی نیست جز آلبرت وسکر و آن کپی موفق توان رویاروی با این شخصیت ندارد.


|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: , ,
تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1391
نویسنده : Oda Pardeks

دیدگاه مدیر بخش توسعه ی شرکت کرایتک در مورد بازی های استفاده شده و دست دوم که هفته ی قبل ارائه شده بود،‌ خشم طرفداران را برانگیخت. Rasmus Hojengaard که گفته بود نسل بعدی که بازی‌های دست‌دوم را غیرقابل استفاده کند؛ عالی خواهد بود، این هفته در مصاحبه ای با CVG کاملا موضع دیگری گرفت. وی در این باره می گوید:

“نظر من که در تاریخ ۲۴ آپریل در طی مصاحبه به ثبت رسید و به خوبی های غیرقابل استفاده کردن بازی های استفاده شده اشاره می کرد، نباید به عنوان نظر رسمی کرایتک در نظر گرفته می شد. در واقع این چنین نیست.”

شایعات حاکی از اقدامات سونی و مایکروسافت برای راه اندازی سیستم های ضد بازی های استفاده شده در نسل آینده هستند؛ مشخصات هنوز مشخص نیست و انتظار نمی رود امسال از کنسول های این دو شرکت خبر تازه ای شنیده شود.

این در حالی است که تحلیلگر بازی های رایانه ای Michael Pachter اعتقاد دارد که هیچ یک از شرکت های سونی، مایکروسافت و یا نینتندو، بر جلوگیری از استفاده از بازی های دست دوم مبادرت نمی ورزند.

ازار بازی های استفاده شده همواره مشکل مهمی برای سازندگان بازی به شمار می رود. تعدادی از سازندگان در اعتراض به این مشکل لب به سخن گشوده اند. Richard Browne مدیر اجرایی سابق شرکت THQ، همچنین David Braben خالق سیستم Elite، بنیان گذار Silicon Knights یعنی Denis Dyack و کارگردان هنری Volition آقای Jameson Durall از جمله کسانی هستند که بر علیه بازی های دست دوم صحبت کرده اند.

-

اما آن چنان که انتظار می رود همه ی نظرات مخالف بازی های استفاده شده نیست. Matthew Karch ریاست Saber Interactive در ماه فوریه گفته بود که “جلوگیری از بازی های استفاده شده، بی عدالتی است.” همچنین مدتی بعد، آقای Adam Badowski کارگردان اجرایی استودیوی سازنده ی Witcher یعنی CD Projekt Red با گرفتن موضع گیمردوستانه گفته بود که سیستمی که از استفاده ی دوباره ی بازی ها جلوگیری کند، “چیز بدی است.”


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: , ,
تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1391
نویسنده : Oda Pardeks

گمانه زنی ها به سرانجام رسید. اکتیویژن Call of Duty: Black Ops 2 را رسما معرفی و تاریخ انتشار آن را برای سیزده نوامبر امسال برای عرضه بر روی کنسول های Xbox 360 و PS3 و همچنین PC مشخص کرد. این اطلاعات از وبسایت رسمی ندای وظیفه می آید، جایی که شاید زودتر از موعد وعده داده شده یک صفحه ی رسمی برای عملیات سری ۲ ساخته شده است.

همان طور که انتظار می رفت، Black Ops 2 در آینده ای نزدیک رخ می دهد. زمانی که “جنگ سرد قرن بیست و یکم در حال وقوع است و تکنولوژی به کار گرفته شده تسلیحات مدرنی ایجاد کرده است که نسل جدیدی از جنگاوری را به ارمغان آورده است.”

همچنان هیچ اطلاعات خاصی از مکان وقوع بازی منتشر نشده است. اما در یکی از تصاویر به دست آمده از تیزر تریلر بازی نشان شهر لس آنجلس به چشم می خورد. قبلا اشاراتی به مکان هایی از قبیل چین، ژاپن و افغانستان شده بود.

ادامه ی Black Ops چیزی کمتر از یک سورپرایز برای طرفداران این بازی است. چرا که در گذشته اشارات زیادی به وجود این بازی شده بود. در ماه های گذشته شایعات بسیاری پیرامون این بازی منتشر شده اند که تقریبا بسیاری از آن ها به حقیقت پیوست. خرده فروشان اسپانیایی و فرانسوی قبلا عملیات سری ۲ را در لیست پیش فروش خود قرار داده بودند. و یکی از کارمندان یک استودیوی هنری در رزومه ی کاری خود نامی از این بازی اورده بود.

به علاوه، اواخر ماه گذشته (آپریل) بیشتر خبرها پیرامون این بازی می چرخید، تا جایی که اطلاعاتی از این بازی منتشر شد. یک تصویر از بازی درز کرد و در نهایت تاریخ انتشار آن همراه با یک عکس به عنوان تصویر جلد بازی منتشر شد. و وبسایت معتبر IGN نیز خبر از این بازی داد. پس از آن اکتیویژن رسما اعلام کرد که از یک ندای وظیفه ی جدید رونمایی خواهد کرد. همه چیز آماده بود تا این بازی روز اول ماه می معرفی شود.

Call of Duty: Black Ops تا این لحظه همچنان موفق ترین بازی سری از لحاظ آمار فروش با ۲۵ میلیون نسخه فروش از موعد انتشار تا اگوست ۲۰۱۱ است. MW3 برخلاف این بازی با این که یک فروش سریع را تجربه کرد و به آمار بالایی دست یافت، اما صدر نشینی در جدول فروش را خیلی زود به بازی های دیگر واگذار کرد و حتی برای یک بار هم وارد لیست پرفروش ترین های NPD نشد، در حالی که BO برای یازده ماه متوالی در بین ۱۰ بازی اول این امار قرار داشت.

طبق وعده ی مقرر اکتیویژن امشب در خلال بازی های پلی آف بسکتبال NBA یک نمایش از ندای وظیفه ی جدید خواهد داشت.


|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: , ,
تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1391
نویسنده : Oda Pardeks

بازی Dishonored امروز در لیست فروش دو خرده فروشی کانادایی به نام های Future Shop و Best Buy قرار گرفت که تاریخ عرضه ی آن نیز در این دو خرده فروشی ۲۵ سپتامبر اعلام شده است. ناشر این بازی یعنی شرکت Bathesda در ماه ژولای سال گذشته Dishonored را معرفی کرد و قرار شد برای پلتفرم های PC,PS3 و X360 در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۲ عرضه شود. اما هیچ پاسخی از سوی این شرکت در قبال ادعا ی این دو خرده فروشی داده نشد.

Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing

Dishonored یک بازی اکشن اول شخص است که گیمر ها را در نقش Corvo که یک قاتل است و وظیفه ی محافظت از ملکه ی شهری تخیلی به نام Dunwall را دارد,قرار میدهد.


|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: , ,
تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1391
نویسنده : Oda Pardeks

Beenox تایید کرد شخصیت The Black Cat در بازی جدید اکشن ماجراجویی آنها، یعنی The Amazing SpiderMan، حضور خواهد داشت. این خبر در صفحۀ فیس-بوک Beenox منتشر شد.

این قهرمان دزد برای اولین بار در سال ۱۹۷۹ وارد دنیای کمیک بوک ها شد و نام واقعی ان Felicia Hardy   ، دختر سارق معروفی با نام مستعار گربه سارق “cat burglar ” است . در داستان کمیک بوک ها او برای نجات پدرش از زندان تلاش می کند و در بازی در همین مسیر با مرد عنکبوتی ملاقات می کند . اطلاعات بیشتری از نحوه حضور و داستان این شخصیت منتشر نشده است .

The Amazing Spider Man از روی فیلمی با همین نام ساخته می شود و قرار است ۲۶ ژوئن (۶ تیر) برای Wii, 3DS , X360, PS3 و DS عرضه شود.


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: , ,
تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1391
نویسنده : Oda Pardeks

Todd Pappy کارگردان بازی خدای جنگ: عروج،‌ امروز در بلاگ پلی استیشن تایید کرد که این بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین خواهد بود. با این حساب این برای اولین بار در سری است که این اتفاق می افتد و این بخش به بازی های خدای جنگ اضافه شده است.

با این که ابتدا تایید شده بود که این بازی بخش چندنفره نخواهد داشت، اما با توجه به گفته های کارگردان بازی باید انتظار یک بخش چندنفره ی خشن را برای اولین بار در تاریخ هشت ساله ی سری در این بازی مشاهده کرد.

“حقیقت دارد، God of War: Ascension یک بخش چندنفره ی آنلاین کاملا جدید را دارا خواهد بود. ما برای ایجاد بخش چندنفره در سری اقدامی نکردیم، تا زمانی که مطمئدن شدیم می توانیم به درستی این کار را انجام دهیم، این همان دلیلی است که من تا کنون صحبتی از این بخش نکرده بودم و اکنون بسیار هیجان زده ام که بالاخره می توانم این موضوع را به اطلاع عموم برسانم و البته جزئیات بیشتری در اختیار شما قرار دهم. یک ویدئوی مخصوص این بخش هم آماده کرده ایم که قبل از هر کار دیگری مطمئن شوید این ویدئو رو مشاهده خواهید کرد.”

در این بازی می توان هم به صورت انلاین و هم به صورت آفلاین (رو در رو) به بازی چندنفره پرداخت. در حالت آنلاین تا ۸ نفر می توانند به بازی بپردازند که برای هر شخصیت قابلیت های متعدد و ارتقا در نظر کرفته شده است. ظاهرا عامل تعیین کننده ی امتیاز برای ارتقا، Orb ها هستند.

از تحلیل های صورت گرفته پس از انتشار این خبر توسط سایت های مختلف به نظر می رسد که این بخش دارای مد های متفاوتی خواهد بود. یک اکشن تیمی چندنفره با ست پیس های معروف خدای جنگ که می تواند همه ی مشتاقان این بازی را خوش حال کند.بازیبازان قادر خواهند بود تا یکی از چهار خدای زئوس، پوزیدون، هادس و آرس را انتخاب کنند.

این بازی در تاریخی نا معلوم برای PS3 منتشر می شود.


|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: , ,
تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1391
نویسنده : Oda Pardeks

EA به تازگی چند تصویر از بازی The Secret World را منتشر کرده است که این تصاویر نشان میدهد محیط بازی یک محیط بیابانی خواهد بود و حوادث و رویدادهای بازی در چنین محیطی رخ خواهد داد .
همچنین این بازی MMO هفته ی گذشته در میان جمعی از ناشران در لندن به نمایش گذاشته شد .
تصاویری از این بازی را در زیر میبینید:

این بازی در تاریخ ۱۹ ژوئن  در سبک MMO برای PC منتشر خواهد شد .


|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: , ,
تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1391
نویسنده : Oda Pardeks

همانطور که می دانید امسال ترافیک بازی ها زیاد است و سال ۲۰۱۲ هم همانند ۲۰۱۱ با شاهکارهای زیادی روبه رو خواهدشد. ماه می چندی از بازیهای موردانتظار گیمرهارا درخود جا داده که در دوقسمت به معرفی آنها می پردازیم:

Sniper Elite V2
تاریخ انتشار:۱May-2012
سازنده و ناشر: Rebellion Developments
پلتفرم: PC-X360-PS3

این بازی درسبک اکشن سوم شخص تاکتیکی بوده ووقایع آن مربوط به نبرد برلین می باشد.

  Starhawk
تاریخ انتشار: ۸May-2012
سازندگان: LightBox Interactive و Santa Monica
پلتفرم: PS3

این بازی درسبک اکشن سوم شخص است و حضورسانتامونیکا درساخت این بازی Starhawk رابه یکی ازبازیهای موردانتظارPS3 بازان در۲۰۱۲ تبدیل کرده.

  Minecraft: Xbox 360 Edition
تاریخ انتشار: ۹May-2012
سازنده وناشر: Mojang
پلتفرم: XBOX360

این بازی سال پیش برایPC عرضه شد و به نوعی می توان آنرا شگفتی سازسال ۲۰۱۱ دانست. جوایزی که این بازی کسب کرد و استقبال منتقدان باعث شد تا Mojang این بازی را درXBLA نیز عرضه کند.

Max Payne 3
تاریخ انتشار: ۱۵May-2012
سازنده وناشر: Rockstar
پلتفرم: XBOX360-PS3

این بازی نیازی به هیچ توضیحی ندارد. بدون شک ازموردانتظارترین  بازی های ۲۰۱۲ است. داستان بازی روایتگرزندگی مکس پین پلیسی بازنشسته است که به سائوپائولو سفر کرده و بعنوان محافظ شخصی یک سرمایه دارانجام وظیفه میکند.

  Game of Thrones
تاریخ انتشار: ۱۵May-2012
سازنده: Cyanide
ناشر: Atlus
پلتفرم: PC-XBOX360-PS3

این بازی ازروی سریال Game of Thrones که سال پیش بااستقبال خوبی مواجه شد ساخته شده است. ازنقاط قوت این بازی می توان به بکارگیری ازموتور UnrealEngine3 اشاره کرد.

Diablo III
تاریخ انتشار: ۱۵May-2012
سازنده وناشر: Blizzard Entertainment
پلتفرم: PC-MAC

12 سال از عرضه آخرین Diablo میگذرد. بسیاری از سایتها و نشریاتی چون دنیای بازی این بازی رامورد انتظارترین بازی سال می دانند. این بازی بصورت انحصاری برای PC  عرضه می شود و باید دید که آیا بلیزارد میتواند دیابلورا همچون گذشته به دوران اوجش بازگرداند یا خیر؟


|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: , ,

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید