تاریخ : دو شنبه 6 تير 1390
نویسنده : Oda Pardeks

اعضاء یوفا - اسپانیا

 

یوفا: تيم فوتبال بارسلونا براي تقويت خط مياني خود به هافبك 20 ساله اينترناسيونال برزيل پيشنهاد رسمي داد.

به گزارش یوفا: به نقل از اسپورت كاتالونيا، اسكار دوس سانتوس امبوآبا جونيور بازيكن 20 ساله برزيلي متولد شهر آمريكانا، از باشگاه بارسلوناي اسپانيا پيشنهاد 8 ميليون يورويي دريافت كرده است.


قرارداد اين بازيكن، 4 ساله در نظر گرفته شده و بارسلونا جدا از پرداخت 8 ميليون يورو منزل مسكوني، اتومبيل و كارت اعتباري تا سقف 2 ميليون يورو را نيز براي اين بازي‌ساز جوان و خوش آتيه در نظر گرفته است.
وي به تازگي به تيم زير 20 سال ملي برزيل دعوت شده است.

 

اعضاء یوفا - انگلستان

 

یوفا: مهاجم آرسنال براي تعطيلات تابستاني به زادگاه خود بارسلونا سفر كرده و اين بهانه خوبي براي تلاش بارسا در پروژه خريد وي محسوب مي‌شود.

به گزارش یوفا: به نقل از اسپورت كاتالونيا، سسك فابرگاس روز گذشته براي ديدن خانواده خود راهي بارسلونا شد تا از تعطيلات به دست آمده در فصل تابستان استفاده كند اما هرگز باور نداشت جمعيتي حدود 4 هزار نفر در فرودگاه بارسلونا حضور داشته باشند.


هواداران بارسلونا تنها به خانواده فابرگاس اجازه دادند از تونل ايجاد شده عبور كرده و به فرزند خود برسند. فرودگاه بارسلونا براي دقايقي به طور مطلق در اختيار جمعيت حاضر در سالن‌هاي مختلف بود و پليس تنها به دادن تذكر و خواهش از مردم براي رعايت قوانين بسنده مي‌كرد.

سسك فابرگاس بارها اعلام كرده كه بي‌صبرانه در انتظار بازگشت به بارسلونا است اما دو ماجراي هميشگي يعني مسائل مالي و البته رضايت باشگاه آرسنال موانع جدي بر سر راه اين انتقال هستند. اين بازيكن تا دو سال ديگر با آرسنال قرارداد دارد.

 

اعضاء یوفا - ایتالیا

 

یوفا: سرمربي پيشين ايتاليا از سرمربي جديد اينتر انتقاد و اعلام كرد كه گاسپاريني نمي‌تواند در اين تيم موفق باشد.

به گزارش یوفا: به نقل از گازتا دلو اسپورت، جيان‌پيرو گاسپاريني جمعه گذشته باشگاه جنوا را ترك كرد تا هدايت نرآتزوري را به عهده بگيرد و جانشين لئوناردوي برزيلي شود.


آريگو ساچي در مورد وي گفت: ترديد دارم حتي گاسپاريني بتواند در مورد خودش صحبت كند چه برسد به اينكه بخواهد به مربي موفقي در اينتر تبديل شود. او در جنوا نتوانسته نتايج خوبي بگيرد. نوع فوتبالي كه جنوا ارائه مي‌كرد، حركت بدون توپ بود. او هيچ شيوه ديگري در اين تيم ارائه نكرد. اگر بخواهد همان روند را در اينتر هم ادامه دهد، فكر مي‌كنم نمي‌تواند موفق باشد.

پيش از آنكه گاسپاريني هدايت اينتر را بپذيرد مربياني مانند مارچلو بيلسا، آندره وياس بوآس و سينيشا ميهايلوويچ پيشنهاد اينتري‌ها براي مربيگري در اين تيم را رد كرده بودند.

سرمربي پيشين تيم ملي ايتاليا ادامه داد: او بايد تغييرهاي اساسي در تركيب اينتر بدهد. تعجب خواهم كرد اگر جذب بازيكنان جديد فقط براي فريب مردم بوده و از طرفي توانايي‌هاي گاسپاريني هيچ پيشرفتي نداشته باشد.

 

اعضاء یوفا - فرانسه

 

یوفا: يك سال پس از انتشار رسوايي اخلاقي سه بازيكن تيم ملي فرانسه، جزييات تازه‌اي از اين ماجرا فاش شد.

به گزارش یوفا: به نقل از بيلد، سال گذشته در ايامي كه خروس‌هاي آبي‌هاي زير نظر ريمون دومنش، آماده ورود به پيكارهاي جام جهاني 2010 مي‌شدند، انتشار يك خبر، فضاي رسانه‌اي ورزش جهان را تحت‌تاثير قرار داد. اين خبر مربوط به ارتباط نامشروع فرانك ريبري، كريم بن‌زما و سيدني گوو با يك دختر خياباني 17 ساله مراكشي‌الاصل به نام زهيا بود.


پس از انتشار اين خبر،‌ دادستاني پاريس عليه سه بازيكن نامبرده اقامه دعوي كرد و بازيكنان خاطي به زندان تهديد شدند.

در اين حال يك تيم بازرسي ويژه پليس به رياست "ايوو داندو "، كارآگاه مجرب مستقر در پاريس، اقدام به تحقيقات مفصلي در مورد ارتباط سه بازيكن يادشده با اين دختر 17 ساله به عمل آوردند.
درجريان بازپرسي‌هاي به عمل آمده، بازيكنان مظنون تلاش كردند ابعاد پنهان اين ماجرا را برشمارند و نقش خود را بر حضور يا عدم حضور در اين جريان بازگو كنند.

اكنون پس از يك سال از آن ماجرا كه پرونده‌اش در دادگستري فرانسه مفتوح و درحال تكميل است، نكات تازه‌اي كه بازيكنان خاطي عنوان نكردند، از زبان زهيا، دختر 17 ساله اعلام شده است. وي اعلام كرده به دعوت ريبري، بازيكن بايرن مونيخ، با دريافت پول، به شهر مونيخ رفته كه يكي از آنها در روز تولد 26 سالگي ريبري و در هتل فرودگاه بوده و اتفاقات رخ داده محدود به خاك فرانسه نبوده است.

 

اعضاء یوفا - ایتالیا

 

یوفا: مدافع اسطوره‌اي باشگاه ميلان معتقد است هم‌تيمي پيشين وي از مدت‌ها قبل علاقمند به حضور در پاري‌سن‌ژرمن بوده است.

به گزارش یوفا: به نقل از اسكاي اسپورت، لئوناردو كه در دوران فوتبال خود سال‌ها در ميلان بازي مي‌كرد، فصل گذشته سرمربي اينتر شد و در پايان فصل نيز اين تيم را به مقصد پاري‌سن ژرمن ترك كرد.


لئوناردوي برزيلي اكنون به عنوان مدير ورزشي اين باشگاه فعاليت مي‌كند و به نظر مي‌رسد از انتخاب خود نيز راضي است.

پائولومالديني در اين‌باره گفت: لئو پيش از اين نيز در اين خصوص با من صحبت كرده بود. علاقه او به پاري سن ژرمن موضوع تازه‌اي بود. او از سال‌ها پيش دوست داشت در اين تيم حضور داشته باشد. اميدوارم بتواند در ليگ فرانسه موفق باشد زيرا توانايي اين كار را دارد.

لئوناردو در زماني كه هدايت اينتر را به عهده داشت توانست اين تيم را به قهرماني در كوپا ايتاليا و مقام دوم سري A برساند.

 

اعضاء یوفا - انگلستان

 

یوفا: واسطه‌هاي تيم فوتبال چلسي با مدافع كناري و ملي‌پوش بنفيكا مذاكره كردند.

به گزارش یوفا: به نقل از روزنامه ديلي‌استار، روز گذشته نمايندگان چلسي در پرتغال با فابيو كوئنترائو گفت‌وگو كردند. اين اقدام در پي حضور آندره وياس بواس، مربي جوان 33 ساله پرتغالي و هموطن اين مدافع در راس كادر فني آبي‌ها، انجام گرفت.


مدافع و هافبك چپ 23 ساله كه سخت مورد علاقه خوزه مورينيو، سرمربي رئال‌مادريد اسپانيا است، در فهرست خريد مربي تازه‌وارد چلسي نيز قرار دارد.

كوئنترائو پس از درخشش در رقابت‌هاي جام جهاني 2010 آفريقاي‌جنوبي نظر بسياري از تيم ‌هاي مطرح اروپايي از جمله بايرن‌مونيخ آلمان و اينترميلان ايتاليا را به خود جلب كرد.

 

اعضاء یوفا - انگلستان

 

یوفا: يك گزارش منتشرشده از علاقه روسونري‌ها براي جذب هافبك غنايي چلسي انگليس حكايت مي‌كند.

به گزارش یوفا: به نقل از روزنامه ديلي‌ميل، پس از پنج سال حضور در استامفوردبريج به نظر مي‌رسد سرنوشت مايكل اسين ممكن است در روزهاي آينده تغيير كند. اين امر به خاطر اشتياقي است كه تيم آ.ث‌ميلان ايتاليا براي استخدام او دارد.


ميلاني‌ها كه بيش از پيش در انديشه تقويت خط مياني خود هستند، نماينده‌اي را روانه جزيره كردند تا بتوانند شرايط انتقال ستاره آفريقايي را هموار كنند.

اين گزارش در حالي انتشار يافته كه از گوشه‌ و كنار شايعات ديگري نيز در مورد بازيكن قدرتمند تيم شهر لندن به گوش مي‌رسد. شايعاتي كه به توجه خوزه مورينيو، سرمربي تيم رئال‌مادريد نسبت به اسين مربوط مي‌شود.

همچنين در رسانه‌هاي آلماني نيز اخباري مبني بر كوشش بايرن‌مونيخ براي گفت‌وگو با ستاره غنا و ترغيب وي به حضور نزد ژرمن‌ها منتشر شده است.

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید