starcraftII starcraftII
تاریخ : دو شنبه 30 خرداد 1390
نویسنده : Oda Pardeks

حال کمی شما را با بازی starcraftII اشنا میکنیم :

Dustin Browde طراح ارشد بازی StarCraft II با صحبت های اخیر خود نشان داده است که راه زیادی تا انتشار نسخه اصلی بازی نمانده است و به زودی این بازی به دست طرفداران خواهد رسید. او در مقابل سوالاتی که در مورد تاریخ انتشار پرسیده شده بود گفت: ما نمی‌خواهیم که به مخاطبانمان در مورد نسخه Beta و یا هر چیز دیگری, دروغ بگوییم

به محض اینکه تاریخ دقیقی برای بازی در نظر گرفته شد آن را به اطلاع همگان می‌رسانیم. پس منتظر باشید بازی در حال گذراندن مراحل نهایی خود است .Mike Morhaime هم مدير شركت Blizzard سازنده بازي Starcraft اعلام كرد كه قصد دارند Starcraft II را تا پايان سال ميلادي 2009به بازار عرضه كنند. اما گویا مانند همیشه تا زماني كه اين بازي تمام استانداردهاي لازم و برای یک بازی شاهکار و بی نظیر را نداشته باشد آن را منتشر نخواهند کرد.براساس FAQ منتشر شده توسط, Blizzard آمريكاي شمالی در اولويت اول براي تست بازی است.
اما مطمئن باشید عرضه بازی StarCraft II که خیلی وقته همه منتظرش هستند وقتی به بازار عرضه شود غوغایی به پا خواهد کرد( البته از یه بازی که دارای گرافیک عالی و یک شرکت سازنده مشهور و گیم پلی جذابه غیرهم از این انتظار نخواهد رفت ) هم چنین دست اندر کاران گفته اند که شدیدا در حال کار بر روی این پروژه هستند و هنوز تاریخ انتشار قطعی ای برای بازی در نظر نگرفته اند و گویا تمام تلاش خود را میکنند تا آن را امسال منتشر کنند . این بازی یک بازی علمی استراژِیکی Real-Time است که تنها به صورت single-player قابل اجرا خواهد بود. در ضمن برای Windows XP and Vista و Mac OS X عرضه خواهد شد .
 
علاوه بر همه این ها اطلاعات دیگری هم که دریافت کردیم حاکی از ان است که اصل بازی تغییر چندانی نکرده و همان سه نژاد اصلی در بازی حضور دارند که یکی را میتوانید انتخاب کرده و تا اخر با همان ادامه دهید , بازی از لحاظ گرافیک و جزئیاتش فوق العاده شده است. این بازی از تکنولوژی بالایی برخورداره که اون رو نمی تونیم به هیچ بازی دیگری شبیه بدونیم . شاید بتوان گفت این بازی اگر بزرگترین بازی استراتژیکی نباشد که تا حالا ساخته شده بی شک بهترین ان هاست . بازی های استراتژِیکی وقت گیر هستند و نیاز دارند که بازیکن از هوش و فراست خود کمی بیشتر بهره ببرد , این بازی هم مستثنی نیست و از ان سبک استراتژِیکی هاییست که به این راحتی ها نمیتوان از کنارش گذشت .
هم چنین Blizzard رسما تایید کرد که StarCraft II از بخش LAN پشتیبانی نخواهد کرد و فاقد این قسمت است Blizzard, در این رابطه توضیح داده است که: ما هم اکنون هیچ برنامه ای برای پشتیبانی از LAN در SC2 نداریم و قصد داریم تا با امکاناتی که به Battle.net اضافه میکنیم ان را به ایده ال ترین محیط برای بازی کردن در سبک multiplayerدر اوریم. این چندان اسان نخواهد بود زیرا دور شدن از LAN و ارتقا به Battle.net بهترین کار برای بالا بردن کیفیت بخش multiplayerبوده است. بعضی از امکانات Battle.net مانند قابلیت ارتباطی پیشرفته تر، achievement ها، stat-tracking و... باعث میشود که بازیکن ها بیشتر به این شبکه وصل شوند و ما هم قصد داریم که با این حرکت سطح گیم پلی Star Craft 2 را در بخش multiplayerبالا تر ببریم


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید