تاریخ : پنج شنبه 2 تير 1390
نویسنده : Oda Pardeks
 

قول دادن کیانوش عیاری برای پایان ممنوع الکاری یک بازیگر سرشناسقول دادن کیانوش عیاری برای پایان ممنوع الکاری یک بازیگر سرشناس
تاریخ درج : ۲۱ خرداد ۱۳۹۰
خلاصه مطلب : علیرضا خمسه بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است که 7 سال حضورش در سینما ممنوع بوده​ و با قولی که کیانوش عیاری داده راه بازگشت او به سینما باز شده​است.


علیرضا خمسه بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است که 7 سال حضورش در سینما ممنوع بوده​ و با قولی که کیانوش عیاری داده راه بازگشت او به سینما باز شده​است.

خمسه در گفتگو با خبرآنلاین گفت:«من از سال 60 که «مرگ یزدگرد» کار شد تا سال 67 در تلویزیون بودم. برای این​که در سینما ممنوع الکار بودم. معاون وقت سینما جناب آقای انوار که هر جا هست خدایا به سلامت دارش، به شدت از من بدش می​آمد و گفته بود یا من یا خمسه و خب آنها هم گفته بودند، خمسه حذف.»

علیرضا خمسه افزود:«من هم تا سال 67 کار نکردم تا اینکه آقای عیاری که می​خواست از من برای فیلم  «روز باشکوه» دعوت به همکاری کند از آقای انوار پرسید بود: «شما چرا از خمسه بدت می‌آید؟» و انوار هم  گفته بود: «چون همه​اش کارهای مبتذل مثل «هوشیار و بیدار» بازی می​کند.»

این بازیگر خاطرنشان ساخت:«در واقع سال 67  وقتی عبدالله اسکندری به من گفت ما اسم تو را برای یک فیلم داده بودیم و آقای انوار مخالفت کرد، تازه فهمیدم ممنوع الکار بوده​ام. بعد هم که کیانوش عیاری مرا انتخاب کرد و به انوار گفته بود: «من از این خمسه که شما می​گویید مبتذل است، می‌خواهم یک بازی خوب در فیلم« روز باشکوه» بگیرم.» جناب انوار هم گفته بود: «اگر تو قول می​دهی عیب ندارد.» بعد از آن کیومرث پور احمد قول داد، اصغر هاشمی قول داد، همه قول دادند از خمسه بازی​های خوب بگیرند و جالب است امروز من چیزی حدود 30 فیلم بازی کرده​ام، اما هر کس مرا در خیابان می​بیند می​گوید آقای هوشیار و بیدار.»




|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید