وال‌استریتی‌ها در بازی rainbow6 تروریست هستند
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks
بازی جدید rainbow 6 معترضان جنبش وال‌استریت را هدف گرفته است.
به گزارش وبگردي20:30 به نقل از نچرال نیوز، به نظر می‌رسد این روزها ابراز عقیده در آمریکا بدون این که برچسب فرد تروریست یا ضد حکومت را بر شما بزنند غیرممکن است.
 
براز عقیده در آمریکا و "تروریست" خوانده شدن
آیا این روزها ابراز عقیده در آمریکا بدون این که برچسب فرد تروریست یا ضد حکومت را بر شما بزنند غیرممکن است؟ این حس خشونت آمیز از مجموعه بازی‌های ویدئویی "Rainbow Six" نشأت می‌گیرد که از "تام کلنسی"، نویسنده آمریکایی داستان‌های جاسوسی و نظامی، الهام گرفته شده بود. در این بازی‌ها تظاهرکنندگانی که در جنبش "اشغال وال‌استریت" شرکت کرده بودند، تروریست‌های ملی تلقی شده‌اند.
 
تلاش "میهن‌پرستان" جهت براندازی حکومت در این بازی
آخرین مجموعه این سری از بازی‌ها که میهن‌پرستان نامیده می‌شود تا سال 2013 به بازار نخواهد آمد. در این بازی تروریسم رشد کرده و آمریکا مورد حمله آن قرار گرفته است. با بهره‌برداری از مفهوم ناامیدی در کشوری که به نظر می‌رسد ازسوی سیاست‌مداران حریص و منافع ویژه و مشترک آن‌ها به فساد کشیده شده است، گروهی از شهروندان آمریکایی که آزادی‌خواه بوده و "میهن‌پرستان حقیقی" نامیده می‌شوند از هیچ تلاشی جهت براندازی حکومت و نهادهای مالی فروگذار نخواهند کرد. بازیکنان در نقش رهبر یگان ممتاز و ضدتروریستی رینبو سیکس، آخرین خط حمله خواهند بود که موظفند جان ملت را به هر نحو ممکن نجات دهند و بهای آن را هرچقدر که باشد می‌پردازند
.

 
مضامین اولین تبلیغ رسمی این بازی ویدئویی
گفتنی است که اولین تبلیغ رسمی این بازی نیز با مضمونی مشابه معرفی می‌شود: امروز همان روزی است که انتظار فرا رسیدن آن را می‌کشیدیم. این برای کارهایی است که شما باعث پیشرفت آن‌ها بوده‌اید، برای وام‌هایی است که جمع‌آوری کرده‌اید، برای خانه‌هایی است که به دلیل عدم پرداخت اقساطشان باز پس گرفته شده‌اند، برای وام‌ها و مساعده‌هایی است که گرفته‌اید. ما میهن‌پرستان حقیقی هستیم. زمان آن رسیده که توازنی جدید در قدرت ایجاد شود. شاید شما به دولت لبیک نگویید اما به ما خواهید گفت.
 



تروریست خواندن معترضان وال استریت افراط‌گرایانه است
ممکن است فرقه‌هایی از درون جنبش وال استریت را اشغال کنید، شکل گرفته باشد که خواستار اقدامات مستقیم علیه دولت باشد. اما تعمیم‌دهی و تروریست خواندن تظاهرکنندگان حاضر در فعالیت‌های مشابه جنبش وال استریت که پا را از حد خود فراتر نهاده‌اند و رفتار افراط‌گرایانه‌ای دارند، "افراط و زیاده‌روی" است. بی‌شک می‌دانید که متمم اول قانون اساسی آمریکا به ویژه از بیان و سرپیچی‌ها و مخالفت‌های مدنی حمایت می‌کند، البته مادامی که رفتار مخالفان قانون را نقض نکرده و حقوق سایر شهروندان را زیر پا نگذارد. حداقل سابقاً چنین بود.
 

 
جنبش وال استریت در این بازی غیرمستقیم تروریست خوانده می‌شوند
حتی اگر بازی کامپیوتری مستقیماً گروه وال استریت را تروریست نخواند اما این دقیقاً همان تصویری است این بازی در ذهن مخاطب القا می‌کند؛ و این مشکلی است که آمریکا با آن مواجه است

|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks
شرکت کنندگان در این دوره در سه محور " هک و نفوذ"، " طراحی پوسترها و کاریکاتورهای ترویجی" و " روشهای کاربردی نوین و خلاقانه در نفوذ و دفاع" رقابت می کنند.

به گزارش وبگردی 20:30دومین دوره رقابت های هکرها و نفوذگرها با عنوان "نفوذ و دفاع در فضای مجازی" در خردادماه سال آینده از سوی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.
دانشگاه صنعتی شریف با حمایت مالی و تخصصی مرکز ماهر سازمان فناوری اطلاعات ایران و پشتیبانی عملیاتی شاخه دانشجویی انجمن رمز ایران به منظور آگاهی رسانی، آموزش و ترویج فرهنگ امنیت فضای تبادل اطلاعات اقدام به برگزاری دومین دوره رقابت هکرها کرد.

در این دوره از رقابت های نفوذ و دفاع در فضای مجازی که در خرداد ماه سال آینده برگزار می شود، شرکت کنندگان در سه محور " هک و نفوذ"، " طراحی پوسترها و کاریکاتورهای ترویجی" و " روشهای کاربردی نوین و خلاقانه در نفوذ و دفاع" به رقابت می پردازند.

در بخش مسابقه هک و نفوذ، تیمهای شرکت کننده، در دو مرحله مقدماتی و نهایی به رقابت خواهند پرداخت. در هر دو مرحله تیمهای شرکت کننده به چالشهای مطرح در حوزه دانش عمومی امنیت (Trivia)، نفوذگری در وب (Web Attack)، کشف شواهد الکترونیکی (Forensics)، مهندسی معکوس (Reverse Engineering)، نوشتن کد سوء استفاده (Exploiting) و رمزنگاری (Cryptography) پاسخ خواهند داد.

در بخش معرفی روشهای کاربردی نوین و خلاقانه، مقاله های تخصصی برگزیده شرکت کنندگان ارائه می شود. ارائه آخرین روشهای کاربردی نوین و خلاقانه در نفوذ و دفاع در فضای مجازی و تبادل دانش در این حوزه، هدف اصلی این بخش است.

 متقاضیان برای شرکت در این بخش از مسابقات نفوذ و دفاع در فضای مجازی تا 22 اردیبهشت ماه سال 91 مهلت دارند تا مقالات خود را ارسال کنند.

 نمایش پوسترهای ارسالی شرکت کنندگان در حوزه امنیت از دیگر بخشهای این رقابتها است. طراحی پوستر یا کاریکاتورهایی موثر، جهت آگاهی رسانی و فرهنگ سازی در زمینه امنیت در سطح جامعه و مخاطبین عام، هدف اصلی برگزاری این بخش از رقابتها است.

 طرحهای برتر در این بخش، بر اساس نظرات و رای بازدیدکنندگان نمایشگاه این آثار در روزهای برگزاری مجموعه رقابتها انتخاب می شوند. آخرین مهلت ارسال آثار تا 2 اردیبهشت ماه 91 تعیین شده است.

 مسابقه اصلی این رقابت ها و اهدای جوایز به منتخبین بخشها در روز چهارشنبه 3 خرداد ماه در دانشگاه شریف خواهد بود.
 

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks
با اينکه واسط کاربر ويندوز 7 در مقايسه با ويندوزهای قبلی پيشرفت چشمگيری داشته و کاربرپسند است ولی هنوز هم نکته‌هایی وجود دارند که می‌توان با بهره‌گيری از آن‌ها اين ويندوز را سفارشی‌تر و تجربه استفاده از آن را لذت‌بخش‌تر کرد...
1- برنامه‌ها را سريع‌تر و ساده‌تر باز کنيد
اگر می‌خواهيد بی‌آنکه دست‌هايتان را از روی صفحه‌کليد برداريد، برنامه‌ای را در ويندوز7 به اجرا درآوريد؛ کافی است کليد Windows را زده و اولين حروف از نام برنامه مورد نظر را تايپ کنيد (برای مثال chr به جای Google Chrome و it به جای iTunes) و سپس کليد Enter را بزنيد. همچنين می‌توانيد با فشردن دو کليد Windows و 1 اولين برنامه چيده شده در نوار وظايف (Taskbar) را به اجرا درآوريد. با فشردن کليدهای Windows و 2 دومين برنامه اجرا می‌شود و به همين ترتيب برنامه هاي ديگر قابل اجرا شدن هستند.
 

 
2- تنظيمات Windows AutoPlay را تغيير دهيد
اگر از خودتان می‌پرسيد چرا همين که دی‌وی‌دی‌های حاوی فيلم را داخل درايو کامپيوتر می‌گذاريد، سريع شروع به پخش شدن می‌کنند؛ در پاسخ بايد گفت علتش Windows AutoPlay است. به کنترل پنل و سپس AutoPlay برويد تا در آن‌جا به دلخواه خود تعيين کنيد که وقتی يک سی‌دی يا دی‌وی‌دی را وارد درايو می‌کنيد يا يک دوربين يا اسمارت‌فون را به کامپيوتر متصل می‌کنيد چطور عمل کنند.
 

 
3- بخش مديريت خودکار پنجره‌ها را غيرفعال کنيد
در تنظيمات پيش‌فرض، وقتی گوشه‌های پنجره‌هایی را که باز می‌کنيد کشيده و تا کناره‌های صفحه نمايشگر باز کنيد، ويندوز7 اندازه‌شان را تغيير می‌دهد. اگر يکی از گوشه‌های کناری پنجره را گرفته و آن‌را تا يکی از حاشيه‌های صفحه نمايشگر گسترش دهيد، در اين حالت اندازه خود را چنان تغيير می‌دهد که بتواند نيمی از صفحه را پر کند. حالا اگر يکی از گوشه‌های بالا را بگيريد و بکشيد؛ پنجره تمام صفحه را پر کرده و به اصطلاح Full-Screen می‌شود. ولی اين روش دستی شايد آزاردهنده باشد. پس می‌توانيد با خاموش کردن قابليت مديريت خودکار پنجره‌ها تغيير اندازه آن‌ها را ساده‌تر کنيد. به کنترل پنل و سپس Ease of Access Center رفته و بعد روی Make the mouse easier کليک کنيد. در آنجا تيک گزينه Prevent windows from being automatically arranged when moved to the edge of the screen را برداريد و OK را بزنيد.
 

4- مشکل‌ ويندوز را با ساخت يک حساب کاربری ديگر حل کنيد
اگر با ويندوز يا برنامه‌هایی که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنيد، مشکلی داريد؛ يک حساب کاربری يا User Account ديگر بسازيد و همان برنامه‌ها را با آن حساب کاربری هم امتحان کنيد. اگر مشکلات مذکور ديگر به چشم نمی‌خورند، شايد ريشه آن‌ها در خود سيستم‌ نبوده و برای مثال از بروز ايراد در تنظيمات يک فايل نشات گرفته‌است. ولی اگر در هر دو حساب کاربری همان مشکل دوباره بروز پيدا کرد، ممکن است لازم باشد که برنامه مربوطه يا حتی خود ويندوز را دوباره نصب کنيد.
 

5- پسوند فايل‌ها را در ويندوز اکسپلورر نمايش دهيد
پسوندهای فايل‌‌ها يادگار دوران DOS است. اين پسوندها شناسایی فرمت يک فايل را آسان می‌کنند؛ برای مثال پسوند .doc برای‌ فايل ورد و پسوند .jpg برای يک فايل تصويری ديجيتال به‌کار می‌رود. در سيستم‌عامل‌های جديد، ويندوز اکسپلورر پسوندها را در حالت پيش‌فرض پنهان می‌کند ولی می‌توانيد برای نمايش آن‌ها چنين عمل کنيد: همزمان دو کليد Windows و E را فشار دهيد تا برنامه ويندوز اکسپلورر باز شود، روی Organize و بعد Folder and search options کليک کنيد و تب View را انتخاب كنيد. تيک  گزينه Hide extension for known file types را برداريد.
 

 
6- موقع تايپ، صفحه لمسی لپ‌تاپ‌ را غيرفعال کنيد
اگر موقع تايپ در لپ‌تاپ مچ دست‌تان به صفحه لمسی يا به اصطلاح ماوس لمسی آن برخورد می‌کند و باعث می‌شود اشاره‌گر در صفحه به اين طرف و آن طرف بپرد، می‌توانيد با استفاده از برنامه TouchpadPal 1.2 به‌طور خودکار در حين تايپ غيرفعالش کنيد. اين برنامه را از اين آدرس دريافت و نصب کنيد تا وقتی مشغول تايپ هستيد ماوس لمسی‌تان به‌طور خودکار غيرفعال شود.
 

 
7- از به‌هم ريختن آيکون‌ها روی دسکتاپ جلوگيری کنيد
ويندوز در بازيابی آيکون‌های دسکتاپ پس از آنکه وضوح يا رزولوشن آن‌را تغيير می‌دهيد خوب عمل نمی‌کند. برای همين است که خيلی وقت‌ها پس از تغيير وضوح صفحه می‌بينيد آيکون فايل‌هایی که روی دسکتاپ چيده‌ايد، در جای قبلی‌شان نيستند. با دريافت و نصب برنامه DesktopOK از اين آدرس می‌توانيد آرايش دسکتاپ را ذخيره و بارگذاری کنيد و اگر تنظيمات دسکتاپ در چنين وضعيتی به هم ريخت با يک کليک آيکون‌ها را به وضعيت پيشين خود برگردانيد.
 

|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks
ماهنامه شبکه - يکی از عواملی که همواره باعث شده کامپيوترها در معرض تهديدهای امنيتی قرار بگيرند، استفاده از نسخه‌های قديمی مرورگرهای وب بوده‌است....

يکی از عواملی که همواره باعث شده کامپيوترها در معرض تهديدهای امنيتی قرار بگيرند، استفاده از نسخه‌های قديمی مرورگرهای وب بوده‌است. باتوجه به اين‌که عمده‌ترين راه نفوذ بدافزارها به کامپيوترهای کاربران، بازديد از شبکه اينترنت است، نقش يک مرورگر امن در سد کردن راه آن‌ها بيش از پيش اهميت مي‌يابد. اما مشکل اينجا است که گاه با وجود به‌روزسازی مرتب مرورگر از سوی شرکت يا بنياد توليدکننده آن، بعضی از کاربران نسبت به ارتقای آن جديت نشان نمي‌دهند. شايد همين امر باعث شد تا گوگل مرورگر کروم خود را با مکانيسم جديدی عرضه کند و آن به‌روزرسانی نامحسوس بود. بر اين اساس، تنها يک‌بار کاربر نسبت به دانلود و نصب کروم اقدام می‌کند و پس از آن وقتی نسخه‌ای جديد منتشر شد، بی‌آن‌که حتی مطلع شود يا نيازی به دخالت او باشد، مرورگر به نسخه جديد ارتقا پيدا می‌کند. هرچند اين شيوه با ضعف‌های احتمالی نيز همراه است، اما بنياد موزيلا نيز نسبت به آن تمايل نشان داده‌است تا جایی که گفته می‌شود، نسخه دهم فايرفاکس چنين قابليتی را خواهد داشت. در ادامه گزارشی را که گرگ كيزر از کامپيوترورلد تهيه کرده مي‌خوانيم.

 موزيلا اعلام کرد: «در سال آتی ميلادی قابليت به‌روزرسانی نامحسوس را به مرورگر فايرفاکس خواهد افزود.» با اين اوصاف، فايرفاکس پس از کروم دومين مرورگری خواهد بود که به اين صورت به‌روز خواهد شد. در شيوه به‌روزرسانی نامحسوس، بدون اين‌که کاربر دخالتی داشته باشد و حتی متوجه شود مرورگر به‌طور خودکار به تازه‌ترين نسخه ارتقا پيدا می‌کند. طبق رويه رايج به‌روزرسانی خودکار را نمی‌توان غيرفعال کرد.  ميچل بيکر رئيس بنياد موزيلا در اين‌باره گفت: «اين بنياد در گذشته خيلی دقت می‌کرد که پيش از اعمال هرگونه تغيير در مرورگر فايرفاکس، کاربران را از اين موضوع آگاه کند، اما اکنون دريافته‌ که کاربران از اطلاعيه‌های پياپی بنياد در اين‌باره خسته شده‌اند و می‌خواهند که فرآيند به‌روزسازی به‌طور خودکار و نامحسوس انجام شود.»


برايان باندی، يکی از توسعه‌دهندگان اين مرورگر که مشغول کار روی فرآيند به‌روزرسانی نامحسوس است، در يکی از پست‌های وبلاگی خود نوشت، تفاوت بين گذشته و حال در اين است که براساس راهبرد جديد موزيلا، هر شش هفته يک‌بار بايد نسخه جديدی از فايرفاکس منتشر شود. بيشتر کاربران نمی‌خواهند درگير به روزسازی نرم‌افزاری و شماره نسخه‌های جديد شوند، به‌خصوص حالا که هر شش هفته يک‌بار نسخه جديدی عرضه می‌شود.  گفته او و اطلاعات ديگری که در ‌سايت موزيلا منتشر‌شده نشان‌می‌دهد، که اين قابليت در فايرفاکس 10 که در 31 ژانويه سال 2012 منتشر خواهد شد، به مرحله اجرا خواهد رسيد. هرچند برخی نيز احتمال می‌دهند، اين ويژگی پيش يا پس از فايرفاکس 10 به اين مرورگر افزوده شود.  با اضافه شدن به‌روزرسانی نامحسوس به فايرفاکس، وقتی نسخه جديدی منتشر شد، اين مرورگر هرآنچه را که لازم است در پشت صحنه دانلود و پس از نخستين راه‌اندازي، آن‌را نصب می‌کند. فقط اگر کاربر مرورگر را تا 12 ساعت راه‌اندازي نکرد، موضوع به او اطلاع داده می‌شود. باندی می‌گويد: «شايد موزيلا برای ايجاد مکانيسم به‌روزرسانی نامحسوس، پيام‌هاي UAC (سرنام User Account Control) را در ويندوز ويستا و ويندوز7 کنار گذاشته و سرويس ويندوز ويژه خود را بسازد. در اين‌صورت تنها يک بار به اجازه کاربر نياز خواهد بود و به‌روزسازی‌های بعدی ديگر باعث آزار کاربران نخواهد بود.


اين تاکتيک با آنچه که در گوگل کروم می‌بينيم، فرق دارد. زيرا برخلاف کروم، فايرفاکس به کاربرانش اجازه خواهد داد تا قابليت به‌روزرسانی نامحسوس را غيرفعال کنند. وقتي موزيلا در آگوست 2010 سرويس به‌روزرسانی نامحسوس را در دستور کار خود قرار داد، آن‌را فقط به نصب اصلاحيه‌هاي امنيتی محدود کرد که پس از مدت کوتاهی اين برنامه متوقف شد. فايرفاکس4 در مارس 2011 و با چند ماه تأخير منتشر شد، زيرا توسعه‌دهندگان با مشکلات زيادی مواجه شده‌بودند و همين وقفه يکی از عللی بود که باعث شد موزيلا تصميم بگيرد، فاصله زمانی انتشار نسخه‌هاي جديد را کاهش دهد.  سال گذشته روبرت استرانگ از توسعه‌دهندگان موزيلا مخالفت خود را با تقليد از کروم مبنی بر کنار گذاشتن پيام‌های UAC اعلام کرد و با بيان اين موضوع ‌که اين کار گوگل با ريسک‌هایی همراه است، افزود: «کروم به‌روزرسانی نامحسوس را با نصب اجباری کروم در پروفايل کاربر انجام می‌دهد. اين کار مشکلاتی به همراه دارد که نمی‌خواهيم ما نيز به آن دچار شويم و از اين‌رو از اين شيوه دنباله‌روی نخواهيم کرد.»


او ‌رهبری گروهی را که دوباره به راهکار به‌روزرسانی نامحسوس روی‌ آورده‌است، به عهده دارد. موزيلا حتی بدون مکانيسمی برای به‌روزرسانی نامحسوس، کاربران خود را به استفاده از هر نسخه جديد سوق می‌دهد. طبق گفته Net Application، شرکتی که کارش بررسی و تحليل وب است، نسخه ششم فايرفاکس در نيمه آگوست 2011 منتشر شد و تا ماه سپتامبر بيش از نيمی از فايرفاکس‌های موجود به اين نسخه ارتقا يافته‌بودند. بقيه افرادی که هنوز از نسخه‌های 4 و 5 استفاده می‌کنند، تنها سيزده درصد را شامل می‌شوند. برای اطلاعات بيشتر درباره طرح موزيلا برای به‌روزرسانی خودکار فايرفاکس به اين آدرسمراجعه کنيد.


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks
ماهنامه شبکه - افزایش سرعت باندپهن و گسترش دسترسی بی‌سیم به وب به گسترش یک بازار جدید، یعنی ذخیره‌سازی آنلاین کمک زیادی کرده‌است. بنابراین، به‌جای آن‌که فایل‌های خود را روی یک حافظه فلش از جایی به جای دیگری ببرید، می‌توانید همه داده‌های شخصی خود یا بخشی از آن‌ها را روی یک سرور راه‌دور نگه دارید...
افزایش سرعت باندپهن و گسترش دسترسی بی‌سیم به وب به گسترش یک بازار جدید، یعنی ذخیره‌سازی آنلاین کمک زیادی کرده‌است. بنابراین، به‌جای آن‌که فایل‌های خود را روی یک حافظه فلش از جایی به جای دیگری ببرید، می‌توانید همه داده‌های شخصی خود یا بخشی از آن‌ها را روی یک سرور راه‌دور نگه دارید. دسترسی به این فضای آنلاین نیز از طریق مرورگر وب یا یک برنامه اختصاصی امکان‌پذیر خواهد بود. به يقين  با توجه به سرویس انتخابی، این فرآیند می‌تواند به سادگی ریختن داده‌ها روی یک کامپیوتر دیگر باشد.در نهایت، اگرچه برپایی و استفاده از سرویس‌های ذخیره‌سازی آنلاین (اغلب) ساده است، اما انواع و اقسام سرویس‌هایی که وجود دارند بسیار زیاد است. در این مقاله به شش سرویس محبوب نگاه گذرایی خواهیم داشت.
 

Livedrive

 
 
در اين سايت چندين سرويس در دسترس است که برخي از آن‌ها ذخیره‌سازی نامحدودی در اختیار کاربر می‌گذارند. بسته Backup این سرویس، هزینه‌ای برابر با هشت دلار در ماه را در بر خواهد داشت و برای پشتیبان‌گیری آنلاین در نظر گرفته شده‌است.   يا به عنوان نمونه‌اي ديگر، بسته  Briefcase نیز ماهیانه بیست دلار هزینه دارد و تعدادی قابلیت‌های مفید را به مجموعه قبلی اضافه می‌کند، از جمله استفاده از فضای ذخیره‌سازی  2 ترابايتي لایو درایو به‌عنوان یک درایو عادی. یک بسته دوهفته‌ای رایگان آزمایشی نیز در اختیار کاربر است. پس از نصب نرم‌افزار لایو درایو یک درایو جدید به درایوهای موجود اضافه خواهد شد(در این مورد درایو L:) و دقیقاً مانند یک درایو عادی دیگر عمل خواهد کرد، البته، ‌هنگام انتقال فایل‌ها شاهد تأخیرهایی در آن خواهید بود. ذخیره پنهان (Caching) محلی در این مورد کمک‌کننده خواهد بود و در طول زمان تأخیرها کاهش می‌یابند. تنها کاستی موجود این است که صفحات پیکربندی حاوی راهنمايي‌هاي به نسبت کمی هستند، اما این محصول همچنان ارزشمند است.

Dropbox

 
 
Dropbox از این جهت شبیه لایو درایو است که پس از نصب، حضور آن را احساس نخواهید کرد؛ تنها نشانه اجرای این برنامه آیکون وضعیتی است که در Notification Area ظاهر می‌شود. پس از نصب برنامه، یک پوشه با نام My Dropbox به هارددیسک شما اضافه می‌شود و هر داده‌ای که در آن قرار بگیرد، به‌طور خودکار با سرور دراپ‌باکس و هر کامپیوتر دیگری که نرم‌افزار دراپ‌باکس روی آن نصب و با حساب شما متصل شده باشد، همسان می‌شود.کارکرد نرم‌افزار رضایت‌بخش است و یک نسخه کاملاً رایگان (با فضای ذخیره‌سازی دو گیگابایت) نیز در دسترس است و می‌توان به راحتی بدون هيچ هزینه‌ای آن را جایگزین درايوهاي فلش کرد که به‌راحتی گم می‌شوند [و امنیت زیادی ندارند]. اما وقتی نوبت به نسخه پولی می‌رسد، ارزشی که در مقابل پول پرداخت‌شده نصیب شما می‌شود، به خوبی لایو درایو نیست. هر چند که بهای تعیین‌شده قابل مقایسه است (تا 26 دلار در ماه)، اما نهایت فضای در دسترس صد گیگابایت است که به يقين با فضای لایو درایو قابل مقایسه نیست.
 

Safe Sync

SafeSync بیشتر براي  کاربرانی مفيد است که امنیت مهم‌ترین دغدغه آن‌ها در پشتیبان‌گیری آنلاین است. این سرویس در حقیقت ترکیبی از سرویس‌های Trend Micro با Humyo است که چندی پیش توسط Trend Micro خریداری شد. سرویس سیف‌سینک یک نسخه سی روزه رایگان در اختیار کاربران می‌گذارد. به جز این نسخه، راهکارهای مختلف دیگری نیز برای استفاده خانگی، دفاتر کوچک، شرکت‌های متوسط و سازمان‌های بزرگ در نظر گرفته شده‌است. نسخه خانگی حجم‌های 20، 50 و 100 گیگابایت را با قیمت به ترتیب 40، 97 و 152 دلار در اختیار کاربران می‌گذارد. از قابلیت‌های این سرویس می‌توان به همسان‌سازی خودکار اشاره کرد که فایل‌های تعیین‌شده را به‌طور خودکار با نسخه پشتیبان همسان‌سازی می‌کند. همچنین سیف‌سینک از همان رمزنگاری 256 بیت AES استفاده می‌کند که مورد استفاده بانک‌ها است. علاوه بر این، سیف‌سینک تاریخچه‌ای از نسخه‌های مختلف فایل‌ها بایگانی می‌کند تا در صورت نیاز امکان بازیابی نسخه قبل فایل‌ها باشد. ترند مایکرو نسخه موبایل نیز از برنامه خود توسعه داده تا کاربران iOS و آندروئید بتوانند از راه دور و با اسمارت‌فون خود نیز به فایل‌ها دسترسی داشته باشند. در نهایت، امکان به‌اشتراک گذاری اطلاعات نیز از راه‌های مختلف در نظر گرفته‌شده‌است. این سرویس اگرچه امن است و امکانات مختلف زیادی دارد، اما نسخه دائمی رایگان ندارد. بنابراین، بیشتر مناسب کاربرانی است که دغدغه امنیت دارند و برای این دغدغه خود حاضرند هزينه پرداخت كنند.

Syncplicity

Syncplicity نیز همچون دراپ‌باکس یک رابط بصری تحت وب و یک ابزار تحت ویندوز ارائه می‌دهد. فضای در دسترس نیز مشابه است، با دو گیگابایت فضای رایگان و گزینه پولی پنجاه گیگابایتی. بهای نسخه پولی نیز پانزده دلار در ماه است که بیش از بهای نسخه پنجاه گیگابایتی دراپ‌باکس است. بسیاری از محصولات دیگر نیز بهای مشابهی دارند، بنابراین به‌نظر می‌رسد که نسخه پولی دراپ‌باکس گزینه مناسب‌تری است.
 
 

Wuala

ایده اصلی Wuala معامله مقداری فضای آنلاین در مقابل همان مقدار روی هارددیسک شما است. همان‌طور که خدمات‌دهندگان نیز اذعان دارند، این سرویس به شما فضای ذخیره‌سازی اضافه‌ای نمی‌دهد، بلکه فضایی متفاوت در اختیار شما قرار می‌دهد. حتماً از این‌که فایل‌های شما روی هارد سیستم دیگری ذخیره شود، حس خوبی ندارید. اما فایل‌ها و پوشه‌هاي شما کاملاً رمزنگاری و به‌صورت گسترده و نامنظمی توزیع شده‌اند (که این امر بازیابی آن‌ها را توسط هر کسی به غیر از شما غیرممکن می‌كند). به این ترتیب، به‌نوعی می‌توانید از هر جایی به هارد کامپیوتر شخصی خود دسترسی داشته‌باشید. در هر حال، فضای این سرویس تا دو گیگابایت رایگان است و برای بیشتر از آن باید پول بپردازید.
 

ADrive

ویژگی منحصر به فرد ADrive فضاهای بزرگ ذخیره‌سازی است (تا یک ترابایت برای بسته‌های پولی). مشتریان بسته رایگان نیز مقدار قابل توجه پنجاه گیگابایت را در اختیار خواهند داشت. اما ضعف اصلی این سرویس رابط بصری تحت وب آن است که بسیار ضعیف و خام به‌نظر می‌رسد. بنابراین، در حالی که فضای پنجاه گیگابایتی آن ارزش ثبت‌نام رایگان را دارد، اما گزینه‌های پولی چندان ارزش خرید ندارند.

نتیجه گیری در این بررسی‌ها تنوع زیادی در میان سرویس‌ها مشاهده کردیم، اما انتخاب سه مورد برتر کار آسانی است. لایو درایو و دراپ‌باکس بهترین موارد هستند. به‌ویژه سادگی درایو آنلاین نسخه پولی لایو درایو بسیار جالب توجه است. دراپ‌باکس نیز نسخه رایگانی دارد که از نسخه رایگان لایو‌درایو بهتر است. SafeSync  نیز بقیه گزینه‌های سودمند را در خود دارد. رویکرد Wuala قطعاً مبتکرانه است، اما استفاده از آن ممکن است بسیاری را دچار پارانویای حریم خصوصی کند. نسخه رایگان Syncplicity نیز ارزش امتحان کردن را دارد، اما نسخه پولی این سرویس بسيار گران است.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks
رئیس بنیاد ملی بازیهای رایانه ای با اشاره به آمار استفاده ایرانیها از بازیهای رایانه ای گفت: ۲۰ میلیون نفر از مردم کشور روزانه از سرویس "گیم" استفاده می کنند و وقتی که برای بازی رایانه ای در ایران مصرف می شود بالغ بر ۴۰ میلیون ساعت در روز تخمین زده می شود.
به گزارش مهر ، بهروز مینایی امروز دوشنبه در دومین کنفرانس شهروند الکترونیک و تلفن همراه به بررسی ابعاد مختلف تاثیر بازی های رایانه ای به عنوان یک رسانه کاربردی در میان جوامع پرداخت و با بیان اینکه در کشور ما نیز بیش از ۴۶ میلیون تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرد ، اظهار داشت: بازی های رایانه ای می تواند یکی از سرویس های مورد توجه شهروند الکترونیک و کاربران موبایل باشد.
وی با بیان اینکه بازی رایانه ای نقطه تعامل میان سرگرمی و آموزش است ، ادامه داد: بنابر آمارهای رسمی موسسات معتبر خارجی در آمریکا بالغ بر ۱۴۵ میلیون نفر از سرویس "گیم" استفاده می کنند، این آمار در کشور ۸۰ میلیون نفری آلمان ۶۶ درصد و در فرانسه ۵۵ درصد تخمین زده می شود.

مینایی شمار کاربران "گیم" در ایران را بالغ بر ۲۰ میلیون نفر به صورت روزانه عنوان کرد و گفـت: بررسی ها نشان می دهد که میزان وقتی که صرف این رسانه می شود برای هر فرد به طور متوسط بیش از ۱۲۴ دقیقه در روز است؛ به این ترتیب ایرانیها بالغ بر ۴۰ میلیون ساعت در روز را صرف استفاده از گیم و بازی های رایانه ای می کنند.

معاون شورایعالی اطلاع رسانی با تاکید بر تاثیر فناوری اطلاعات بر کاربران ایرانیها تصریح کرد که جامعه کاربری بازیهای رایانه ای پرتاثیرترین رسانه ها است و آمار فروش این بازیها در دنیا نیز براین ادعا صحه می گذارد.

مینایی با اشاره به وجود ۱۵ سبک پیام رسانی و اموزشی در بازیهای رایانه ای خاطرنشان کرد: متوسط سن گیم در ایران ۱۸ سال است که پیش بینی می شود این رقم در ۱۰ سال آینده به ۲۸ سال ارتقا پیدا کند؛ این درحالی است که متوسط سن استفاده از "گیم" در آمریکا ۳۶ سال برآورد می شود.

وی با اشاره به همکاری بنیاد ملی بازیهای رایانه ای و شورایعالی انقلاب فرهنگی در رده بندی محتوای بازی های رایانه ای و رفع دغدغه خانواده ها در این زمینه تاکید کرد: هم اکنون بازیهایی که ژانرهایی از خشونت، بی بند و باری ، استرس و نقض مسائل دینی را به همراه داشته باشد و اعتقادات مذهبی را زیرسوال ببرد اجازه فروش ندارد.

رئیس بنیاد ملی بازیهای رایانه ای با اشاره به حرکت ۳ ساله تولید گیم در ایران از وجود ۶۰ استودیو فعال در این بخش و ۹۰ بازی تولید شده خبرداد و گفت:سرمایه گذاری برای ۴۵ بازی تولید شده در کشور به طور مستقیم توسط بنیاد ملی بازیهای رایانه ای صورت گرفته است.

مینایی با اشاره به محدودیت های اعتبار و بودجه به عنوان چالش های تولید گیم در ایران گفت: بودجه ریزی اولیه کشوری مانند کره جنوبی برای ساخت و تولید بازی های رایانه ای ۲۰۰ برابر بودجه ایران برای این صنعت است؛ به نحوی که در ایران سالانه یک میلیون دلار برای تولید گیم بودجه تعلق می گیرد.

وی تحریم در عرضه موتورهای بازی را از سوی دیگر کشورها به ایران از دیگر مشکلات این بخش عنوان کرد و گفت: در زمینه آموزش عالی "بازی سازی" در کشور نیزگام های موثری برداشته شده به نحوی که هم اکنون سه واحد اختیاری تولید بازی رایانه ای در ۳ دانشگاه کشور راه اندازی کرده ایم و رشته کارشناسی ارشد گیم نیز تا سال ۹۲ راه اندازی خواهد شد.

وی از رونمایی از بازی رایانه ای فریاد آزادی که زندگی رئیسعلی دلواری را به تصویر کشیده است در روزهای آینده خبر داد و گفت: سال آینده نمایشگاه ایران گیم اکسپو در تهران برگزار خواهد شد.

|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks
BitLocker ابزاری است كه به كمك آن می‌توان داده‌های خود را در برابر تهدیدهایی مانند حمله هكرها، سرقت و یا گم شدن محافظت نمود. یكی از بهبودهای امنیتی ویندوز 7 كه تنها در ویرایش‌های Ultimate و Enterprise وجود دارد، ویژگیBitlocker است كه توسط رمزنگاری كل درایوهایی كه ویندوز و اطلاعات شما روی آن‌ها قرار دارد، تمامی اسناد و رمزهای عبور را امن‌تر می‌كند. فقط كافی است یك‌بار ویژگی BitLocker را فعال نمایید، بعد از آن تمامی اطلاعاتی كه روی آن درایو ذخیره می‌كنید به صورت خودكار رمز می‌شوند.
زنگاری:
رمزنگاری راهی است كه بوسیله دستكاری كردن محتوی یك فایل یا یك پیغام برای بالا بردن امنیت آن فایل یا پیغام استفاده می‌شود، در نتیجه آن فایل‌ها و پیغام‌ها تنها توسط افرادی كه مجوز كلید رمزنگاری را دارند و می‌توانند با آن كلید فایل را از حالت رمز در بیاورند، قابل دسترسی هستند. به عنوان مثال، اگر شما از وب سایتی وسیله‌ای را خریداری نمایید، تمامی اطلاعاتی كه در تراكنش با آن سایت وارد كرده‌اید از قبیل آدرس، شماره تلفن و شماره كارت اعتباری رمز می‌شوند تا به امن بودن این اطلاعات كمك نمایند.
EFS:
EFS یكی از ویژگی های ویندوز است كه شما می‌توانید از آن برای ذخیره اطلاعات به صورت رمز شده روی هارد دیسك خود استفاده نمایید. رمزگذاری قویترین حفاظتی است كه ویندوز برای امن نگه داشتن اطلاعات شما فراهم می‌نماید.
برخی از ویژگی‌های كلیدی EFS :
·         رمزگذاری ساده است; تنها نیاز است كه در ویژگی‌های فایل یا پوشه گزینه‌ای را انتخاب كرده تا این ویژگی فعال شود.
·         باید نظارت كنید چه كسی می‌‌تواند فایل‌ها را بخواند.
·         هنگامی‌كه فایل‌ها را می‌بندید، رمز می‌شوند و هنگام باز كردن فایل‌ها، به صورت خودكار از حالت رمز در آمده و آماده استفاده هستند.
·         اگر در مورد فایل رمز شده ای نظرتان عوض شد می‌توانید با برداشتن علامت گزینه مربوط در قسمت ویژگی‌های فایل آن را غیر فعال نمایید.
توجه: ویژگی EFS در ویندوز7 ویرایش‌های starter، Home Basic و Home Premium وجود ندارد. برای این ویرایش‌ها باید موارد زیر را انجام دهید:
·         فایل را با استفاده از دستور Cipher.exe در اعلان فرمان ویندوز از حالت رمز در می‌آورید. (كاربران پیشرفته)
·         فایل رمز شده را تغییر دهید.
·         یك نسخه از فایل رمز شده را به صورت غیر رمز روی هارد كامپیوتر كپی كنید.
·         كلیدها یا گواهینامه‌هایEFS   را وارد نمایید.
·         به كمك دستورCipher.exe  در اعلان فرمان ویندوز از گواهینامه‌ها و كلیدهای EFS، نسخه پشتیبان تهیه نمایید. (كاربران پیشرفته)
تنظیم هارد دیسك برای فعال سازی BitLocker  :
برای رمزگذاری درایوی كه ویندوز روی آن قرار دارد، كامپیوتر باید دو بخش داشته باشد: یك بخش سیستم ( كه حاوی فایل‌های مورد نیاز برای راه‌ اندازی كامپیوتر است) و یك بخش سیستم عامل ( كه حاوی ویندوز است). بخش سیستم عامل رمزگذاری خواهد شد و بخش سیستم بدون رمزگذاری باقی خواهد ماند تا سیستم بتواند شروع به كار كند.
در نسخه‌های قبلی ویندوز، شما باید این بخش‌ها را به صورت دستی ایجاد می‌نمودید. در این نسخه از ویندوز این بخش‌ها به صورت خودكار ایجاد می‌شوند. اگر كامپیوتر شما بخش سیستم را نداشته باشد، ویزارد BitLocker یك بخش سیستم را با استفاده از 200 مگابایت از فضای هارددیسك برای شما ایجاد می نماید. توجه داشته باشید به درایو بخش سیستم هیچ نامی اختصاص داده نمی‌شود و در پوشه‌های كامپیوتر هم نشان داده نمی‌شود.  
محافظت از فایل‌ها با استفاده از BitLocker:  
می‌توانید از گزینه BitLocker Drive Encryption استفاده نمایید تا به حفاظت تمامی فایل‌های ذخیره شده روی درایو سیستم عامل و روی درایوهای داده‌ (مانند هارد درایوهای داخلی) كمك كنید. هم چنین می‌توانید از BitLocker To Go برای كمك به حفاظت تمامی داده‌های ذخیره شده روی درایوهای قابل حمل داده‌ها ( مانند هارد درایوهای خارجی و درایوهای فلش USB) استفاده نمایید.
برخلاف EFS، كه این امكان را به شما می‌دهد تا فایل‌های تكی را رمزگذاری كنید، BitLocker كل درایو را رمز می‌نماید. شما می‌توانید وارد سیستم شده و به طور معمول با فایل‌های خود كار كنید، اما استفاده از این رمزگذاری كمك می‌كند تا هكرها نتوانند به فایل‌های سیستمی شما دسترسی داشته باشند تا بواسطه آن پسورد شما را كشف كنند. هم چنین در صورتی كه هكرها هارد دیسك شما را بر داشته و بر روی كامپیوتر دیگری ببندند، نمی‌توانند به درایوها دسترسی داشته باشند.
هنگامی‌كه فایل جدیدی به درایوی كه توسط BitLocker رمز شده است اضافه می‌نمایید ، BitLocker به صورت خودكار آن را رمز می‌كند. فایل‌ها تا زمانی‌كه روی درایو رمز شده قرار دارند، به صورت رمز باقی می‌مانند.
در صورتی‌كه فایل روی درایوی كه رمز نیست یا كامپیوتر دیگری منتقل شود، رمز گشایی ‌شده و دیگر به صورت رمز شده نیست. اگر شما فایل را با كاربران دیگر از طریق شبكه به اشتراك بگذارید، این فایل ها تا زمانی كه روی درایوهای رمز شده ذخیره شوند، به صورت رمز باقی می‌مانند و تنها توسط كاربرانی كه مجوز دارند، قابل دسترسی خواهند بود. 
اگر درایو سیستم عامل را رمز گذاری كنید، BitLocker در مدت زمان راه اندازی برای هر موقعیتی كه می‌تواند یك خطر امنیتی را نشان دهد، كامپیوتر را بررسی می‌كند. اگز یك خطر امنیتی بالقوه كشف شد، BitLocker درایو سیستم عامل را قفل می‌كند و برای بازشدن آن یك كلید بازیابی BitLocker را درخواست می‌كند. مطمئن شوید هنگامی‌كه برای اولین بار BitLocker را فعال می‌كنید، این كلید بازیابی را ایجاد كرده باشید.     
اگر درایو داده‌ها (ثابت یا قابل جا به جایی) را رمز گذاری می‌كنید، می‌توانید توسط یك رمز عبور یا یك كارت هوشمند، قفل درایو رمزگذاری شده را بازكنید و یا تنظیم كنید هنگامی‌كه وارد سیستم كامپیوتر می‌شوید، قفل درایو به صورت خودكار باز شود.
می‌توانید در هر زمانیBitLocker  را غیر فعال نمایید، حتی به طور موقت به حالت تعلیق در آورید یا این‌كه به طور دائم آن را غیر فعال نمایید. 
توجه: قابلیت رمزگذاری درایوها با استفاده از BitLocker Drive Encryption تنها در ویندوز 7 ویرایش‌های Ultimate و Enterprise قابل دسترسی است.
فعال سازی BitLocker:
 
1-      بر روی كلید شروع كلیك كنید و سپس از منوی آن گزینه control panel را انتخاب كرده، security را انتخاب كنید و بر روی گزینه BitLocker Drive Encryption كلیك نمایید.
2-      گزینه Turn on BitLocker را انتخاب كنید تا ویزارد نصب BitLocker آغاز شود. اگر در این قسمت از شما رمز عبور مدیر شبكه یا تاییده را دخواست كرد، رمز عبور را وارد كنید یا تاییده را فراهم نمایید.
3-      مطابق دستورات ویزارد پیش روید.
 
غیر فعال كردن یا متوقف كردن موقت BitLocker:
 
1-      بر روی كلید شروع كلیك كنید و سپس از منوی آن گزینه control panel را انتخاب كرده، security را انتخاب كنید و بر روی گزینه BitLocker Drive Encryption كلیك نمایید.
2-      یكی از دو روش زیر را ادامه دهید:
·         برای غیرفعال كردن موقتی BitLocker، گزینه Suspend Protection را انتخاب كرده و روی گزینه yes كلیك نمایید.
·         برای غیرفعال كردن BitLocker و رمزگشایی درایو، گزینه Turn off BitLocker را انتخاب و سپس روی گزینه Decrypt Drive كلیك نمایید.

|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks
همزمان با آغاز اکران فیلم «شب واقعه» ساخته شهرام اسدی در سینماها، سایت اطلاع رسانی این فیلم فعال شده است.

سایت فیلم «شب واقعه» به آدرس www.daryagholi.ir در راستای اطلاع رسانی بهتر درباره این فیلم راه‌اندازی شد.


این سایت با هدف دسترسی آسان تر اهالی رسانه به اخبار فیلم «شب واقعه»، انتشار منظم اخبار این فیلم و نیز با هدف ارائه خدمات رسانه ای درباره فیلم، از چندی پیش راه اندازی شده بود که قرار است همزمان با آغاز اکران «شب واقعه» فعالیت گسترده‌تری داشته باشد.


«شب واقعه» فیلمی درباره شهید دریاقلی سورانی است که آدرس سایت هم بر اساس نام این شهید بزرگوار انتخاب شده است. این فیلم را احمد میرعلایی با سرمایه گذاری بنیاد شهید و امور ایثارگران تهیه کرده و حمید فرخ نژاد، لادن مستوفی و حبیب دهقان نسب ایفاگر نقش های اصلی آن هستند.


چندی پیش احمد میرعلایی در مراسم تجدید میثاق با این شهید بزرگوار پیشنهاد داده بود که عواید فیلم صرف امور فرهنگی شهرهای آبادان و خرمشهر شود.


دریاقلی سورانی یکی از شهدای جنگ تحمیلی است که به اذعان بسیاری از رزمندگان و نیز فرماندهان جنگی به نوعی ناجی آبادان شناخته می‌شود. دریاقلی اوراق فروشی است که در ابتدای جنگ تحمیلی متوجه حمله شبانه عراقی‌ها از محور ذوالفقاری شهر آبادان می‌شود که با اقدام به موقع خود نقش بسزایی در تغییر روند جنگ ایفا می‌کند.


فیلم «شب واقعه» از امروز چهارشنبه 28 دی ماه در گروه سینمایی استقلال اکران می‌شود.


باشگاه خبرنگاران


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks
امروز می خواهیم چند تا فیلتر شکن برای شما معرفی کنیم این فیلتر شکن ها صد در صد کار می کند و تضمینی و کاملا رجستری شده است و شما می توانید بدون هیچگونه شک و تردیدی استفاده کنید البته همیشه در نظر داشته باشید که این روزها فیلترشکن های تقلبی و نوظهور زیادی وجود دارد که بسیار مخرب هستند و سیستم شما رو به هم می ریزند و به هدفی هم که دارید نمی رسید و بجای اینکه فیلترشکنی بکنند بین انسان و خدایش فیلتر درست می کنند.

وبگردي 20:30،از این فیلتر شکن ها که وارد دنیای انسان ها شده اند می توان به تعصب غیر صحیح، تقلید کور کورانه، پیروی کردن از اکثریت، مد گرایی، پیروی کردن از عادات زشت اجتماعی و غیره اشاره نمود .
وقتی انسان مرتکب گناه می شود به مرور و تکرار گناه ها خودش را از خدا دورتر می کند و کم کم گناهان فیلترهایی می شوند که مانع ارتباط انسان با خدای خودش می گردند در این نوشته قصد داریم فیلتر شکن هایی رو معرفی کنیم که با استفاده از انها هیچ فیلتری نمی تواند مانع شما شود.
1- نماز: بهترین فیلتر شکن دنیا که خود خدا هم زیر این فیلتر شکن را امضا و مهر کرده خصوصیت مهم این فیلتر شکن این است که مانع می شود انسان با گناه کردن فیلترهایی رو بین خودش و خداش ایجاد کند ... اگه باور ندارید این آیه رو بخوانید " ان الصلاه تنهی عن فحشا و المنکر عنکبوت/44

2- قرآن : لنگه نداره همه کسانی که متخصص هستند از این فیلتر شکن بی بدیل استفاده می کنند و جلوی کلام خدای تبارک و تعالی زانو می زنند برای استفاده از این فیلتر شکن آن را بخوانید و بفهمید و به آن عمل کنید.

3- ولایت: این فیلتر شکن بسیار قوی عمل می کنه برای استفاده از آن باید علاوه بر اعتقاد و محبت اهل بیت علیهم السلام انسان به سلاح عمل هم مجهز باشد و اطاعت پذیری از ولایت جزء لا ینفک وجودش باشد


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks
سایت روابط عمومی و ارتباط مردمی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران به زودی راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش وبگردي 20:30 سایت روابط عمومی و ارتباط مردمی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران به زودی راه‌اندازی می‌شود.

هدف از راه‌اندازی این سایت تعامل هر چه بهتر وزارت اطلاعات با رسانه‌ها و مردم است.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات پیش از این در حاشیه دیدار دولتی‌ها با مردم در وزارت کشور در گفت‌وگو با فارس، راه‌اندازی سایت وزارتخانه متبوع خود را تائید کرده بود.
فارس

|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: , , ,
آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید